Det er faktisk muligt, at få både stor kundetilfredshed og medarbejderudvikling til at følges ad gennem RECORDIT’s call recording software.

Altså medarbejderudvikling kan også være en forudsætning for, at få stor kundetilfredshed. Og jeg vil præsentere dig for et stykke software og værktøj, som kan sikre dig gode uddannede medarbejdere og kundetilfredshed.

RECORDIT’s call recording er af fineste standard

RECORDIT har gjort det til sin fornemmeste opgave, at levere software til call centre, kundesupport og mange andre virksomheder, som går op i, at deres medarbejdere giver kunderne den bedst mulige telefonsupport og tilfredshed.

Deres call recording software får stor ros, at medarbejderne kan lave selvtræning og sparre med deres ledere om specifikke områder de ønsker forbedret.

Selvevaluering kan både spare virksomheden for arbejdskraft og kurser, og skabe langt bedre support hos den enkelte medarbejder.

Talegenkendelse i call recording

RECORDIT har udviklet og forbedret en teknologi, som kan genkende tale. Den kan bruges til, at høre om en samtale ændrer karakter og hvordan personer reagerer gennem et forløb og en support-samtale.